Mexico Travel Guide– מדריך טיולים מפורט המקיף למעלה מ-100 ערים במקסיקו, ביניהן מקסיקו סיטי וקנקון, ומציגה בפניכם את כל האטרקציות, המסעדות ומקומות הבילוי המומלצים ביותר. כמו כן, תוכלו ליהנות ממפות עירוניות ללא צורך בחיבור לאינטרנט.

 

Mexico – Offline Maps– אם אתם מתכוונים לטייל ברחבי מקסיקו, תוכלו להיעזר באפליקציה שימושית זו, שתספק לכם מפות דרכים של מקסיקו ללא חיבור לרשת האינטרנט.

 

Mexico City for Food Lovers– אפליקציה לאוהבי המאכלים המקומיים, שכוללת את המסעדות, השווקים ובתי הקפה המומלצים ביותר במקסיקו סיטי. האפליקציה מציגה מפות של האזור, שעות פתיחה ומספרי טלפון של המסעדות השונות.

SAFE4YOU– אפליקציה בשיתוף עם מוצילר המאפשרת לכם גישה לכל בתי החולים והרופאים בעולם, ללא חיבור לרשת.

UBER– אפליקצית מוניות זולה ובטוחה. ממה שידוע לנו תופסת במקסיקו סיטי, ואולי גם בערים גדולות נוספות במקסיקו.

WeatherBug– אפליקציית מזג האוויר מתקדמת המכילה כמעט כל עיר ואזור בעולם ומאפשרת לקבל טמפרטורה נוכחית, תחזית שבועית ואפילו תמונות שמראות את מזג האוויר באזור מסוים. ניתן גם לקבל מפה סינופטית של האזור בחלק מהמקומות (לא בישראל) עם Bing Maps.

Hi-Hiker Pro– אפליקציה חביבה לחובבי הטרקים והטיולים שמכילה מספר כלים שימושיים כגון, מדידה של צעדים, מצפן, מזג אוויר, פנס, ועוד כלים שיעזרו לכם להעביר את הזמן במהלך הטרק.

MAPS.ME או OSMAND– אפליקציית מפות וניווט ללא חיבור לרשת. האפליקציה מורידה את המפות של אותה מדינה אליכם למכשיר ומאפשר ניווט עם ה GPS ללא רשת. החיסרון הוא שהיא תופסת הרבה מקום מהזיכרון לאחר הורדת המפות.

אפליקציות תקשורתבינלאומיות 

SKYPE– אפליקציה שימושית ביותר והיתרון הגדול שזה שהיא מאפשרת להתקשר ממנה ישירות לסלולארי או לטלפון נייח (בתשלום).

WhatsApp– לא באמת צריך להרחיב עליה. מעבר להודעות יש גם את השיחות שזה שדרוג מעולה.

Google Translate– אפליקציית התרגום של גוגל, תתרגם כל מילה מכל שפה לכל שפה. מאפשרת לתרגם שיחות בזמן אמת ומאוד שימושית.

ITUBE אפליקציה שתאפשר לכם להוריד סרטוני יוטיוב ו/או לשמוע אותם ברקע מבלי להיות מחוברים לרשת. אפליקציה זו צריך להוריד דרך חיפוש בגוגל ולא במרקט כי היא אינה אפליקציה מורשית.

WIFI FINDER או Wifi Map– שתי אפליקציות שיחפשו עבורכם רשתות אלחוטיות חינמיות. מאוד שימושי ונחוץ למי שרוצה להישאר מחובר.

DUOLINGO– אפליקציה מעולה ללימוד ותרגול ספרדית, נחשבת לטובה ביותר.

צרו קשר ישירות עם סוכן אישי !